Welcome
Welcome to <strong>Hosted by uT Family</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

uT vs MyoD

About Pandaria-wars

uT vs MyoD

Postby uT)KhiNji on Mon Feb 18, 2008 5:19 pm

uT vs MyoD

Monkey a win son solo
Monkey et moi avons win le 2v2.

Encore 2 solo, le miens et celui de Wiiii, ya moyen de gagner ce clanwar important, surtout que le pronostic pandaria est de 4/1 pour MyoD.
J'y crois !!
Sinon le maintiens est assuré du moment que nous gagnons notre clanwar contre uTp.

GOGO wiiii gagne ton duel !
uT)KhiNji
Larva

Postby uT.OpSi on Tue Feb 19, 2008 4:55 pm

lol je c meme pa ce ke jou mon adv :p on verra bien ^^ mai je compte osi sur ton duel vs nini xD !!!! gl poé poé
uT.OpSi
Larva

Postby uT)KhiNji on Wed Feb 20, 2008 9:32 am

It's ok!

resultat 3/ clanwar terminé, reste désormais à se préparer pour affronter nos concurrents directs les uTp :)
uT)KhiNji
Larva

Postby uT.OpSi on Wed Feb 20, 2008 5:28 pm

nice reviews !!!!!!! tkt je suis reparti pour mass train des demain je me remet a mass ladd !!! ca y est je suis vraiment en vac xD poé poé ^^
uT.OpSi
Larva

Return to Pandaria-Wars