Welcome
Welcome to <strong>Hosted by uT Family</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Recruit : Hasu xD

Any question about recruitments ?

Recruit : Hasu xD

Postby hasuwini on Wed Dec 24, 2008 10:06 pm

Salut tout le monde je me présente Hasuwini sur bnet , Edwin irl 21 ans en 2eme année d'une école d'audiovisuelle pour etre dans le milieu du cinéma ou la tv mdr -_-

Sinon que dire je squatte souvent sur clan uT j'ai parlé un peu avec uT)t0t , Monkey et un autre chaman lol et je leur ai communiqué mon envi de vous rejoindre voila la je vous écris le 24 décemble mdr le jour de noel pour vous montrer comme je suis motivé :D
Non en fait je suis juif donc je fête pas vraiment noel enfin juste un peu quoi lol la vous savez beaucoup plus sur moi deja...

Allez a bientot sur bnet j'éspére parmis vous !!
hasuwini
Larva

Return to Recruits